Autor Wiadomość
Gość
 Post Wysłany: Czw 14:40, 14 Lip 2005    Temat postu:

2. raport logistyczny:
Kod:
Założenia: jesteśmy rozwinięcie na tyle aby posiadać 5 - 7 kolonii. oraz kopalnie w okolicach 17 - 20. Jesteśmy nastawieni na produkcje OW. Mamy względnie stałe dochody z farmowania.

Ogólnie: plan polega na standaryzacji i ujednoliceniu. Kopalnie na poziomie 20/18 produkują 4k metalu i 2k krycha na godzinę. Nie przypominają wam czegoś te proporcje?? no to policzcie ile wam wyjdzie produkcji po 10h. Dokładnie tyle ile potrzeba na jeden OW.

Co potrzeba: stacje orb. na 7 (to nie problem) oraz fabrykę robotów na 6 aby nie czekać 16 h na wybudowanie 1 budowli i na bieżąco wydawać to co wpływa z farmowania.
Dużo transporterów.

Patrzymy stan surowców na planetach i rozpisujemy zapotrzebowanie. Wszystkie łupy lądują w stolicy i teraz tam ładujemy zgodnie z zapotrzebowanie. Z lenistwa robiłem tak że ładowałem WSZYSTKO co miałem na transportery i latałem od koloni do koloni zabierając wszystko ze sobą. Biorę całość ze stolicy --> przylatuje na kol 1 i buduje elektrownie --> pakuje WSZYSTKIE SUROWCE z kol 1 --> lecę na kol 2 buduje kopalnie --> pakuje ales i lece dalej aż mi się surowce nie skończą.
Robimy tak długa dopóki na wszystkich koloniach nie osiągniemy poziomu 20/18.

Obrona - na każdej kolonie wystarczy 50 LDL. Nie trzeba nic więcej (można nawet mniej) bo ma to służyć obronie przeciwko utraty świeżo wybudowanych OW. jesli uzbiera się ich pewna ilośc (max 3) wysyłamy do stolicy!

PLUSY:
- wygoda - można bardzo łatwo zaplanować produkcje, ustawić produkcję równocześnie na raz na wszystkich planetach i wszystkie OW równo wysłać do stolicy. Cała operacja to 2 krótkie logowania o godzinie dokładnie tobie znanej!
- wydajesz z kolonie na bieżąco i nie potrzebujesz silnej obrony
- przy 6 kol i stolicy tak ustawionych budujesz 16,4 OW dziennie!!!! 110 w tydzień!!!


- strategiczno techniczny
Katalogi opatrzone kolejnymi datami. Głownie symulacje holospeedsima.

Analiza militarna:
Kod:
FLOTA

Lekki myśliwiec vs. Ciężki myśliwiec


Lekki myśliwiec Ciężki myśliwiec
pkt. strukturalne 4000 10 000 2, 5x więcej
siła powłoki 10 25 2,5x więcej
siła ataku 50 150 3x więcej
ładowność 50 100 2x więcej
prędkość 12 500 10 000 0,8x mniej
zużycie paliwa 20 75 3,75x więcej
Cena
Metal: 3k 6k
Kryształ: 1k 4k
Deuter: 0k 0k


proporcje m/k/d: 1:2:3

CENA

Lekki myśliwiec: (3*1)+(1*2)+(0*3)= 5

Ciężki myśliwiec: (6*1)+(4*2)+(0*3)= 14

czyli Ciężki myśliwiec kosztuje 2,8x więcej

Ciężki myśliwiec mimo 2,8x większej ceny:

Zalety Wady

3x większa siła ataku 0,8x mniejsza prędkość

2,5x większa siła powłoki 3,75x większe spalanie

2x większa ładowność

2,5x większa liczba pkt. strukturalnych

----------------------------------------------
Moja opinia: Lekkie myśliwce są lepsze bo:
- są tańsze
- szybciej sie produkują
- mniej deuteru spalają
- jeśli mamy 300k metalu i 400k kryształu, zbudujemy za to 100 LM, które z łatw ością pokonają 25 CM zbudowanych za tą samą kwotę.
----------------------------------------------


Krążownik vs. Okręt Wojenny


Krążownik Okręt Wojenny
pkt. strukturalne 27 000 60 000 2,(2)x więcej
siła powłoki 50 200 4x więcej
siła ataku 400 1000 2,5x więcej
ładowność 800 1500 1,8 75x więcej
prędkość 15 000 10 000 0,(6 )x mniej
zużycie paliwa 300 500 1,( 6)x więcej
Cena
Metal: 20k 40k
Kryształ: 7k 20 k
Deuter: 2k 0k


proporcje m/k/d: 1:2:3

CENA

Krążownik: (20*1)+(7*2)+(2*3)= 40

Okręt Wojenny: (40*1)+(20*2)+(0*3)= 80

czyli OW kosztuje 2x więcej

OW mimo 2x większej ceny:

Zalety Wady

2,5x większa siła ataku 0,(6)x mniejsza prędkość

4x większa siła powłoki 1,(6)x większe spalanie

1,875x większa ładowność

2,(2)x większa liczba pkt. strukturalnych

----------------------------------------------
Moja opinia: OW mimo większej ceny jest lepsze
----------------------------------------------

Okręt wojenny vs. Niszczyciel


Okręt Wojenny Niszczyciel
pkt. strukturalne 60 000 110 000 1 ,8(3)x więcej
siła powłoki 200 500 2,5x więcej
siła ataku 1000 2000 2x więcej
ładowność 1500 2000 1,(3)x więcej
prędkość 10 000 5000 2x mniej
zużycie paliwa 500 1000 2x więcej
Cena
Metal: 40k 60k
Kryształ: 20k 50k
Deuter: 0k 15k

proporcje m/k/d: 1:2:3

CENA

Okręt Wojenny: (40*1)+(20*2)+(0*3)= 80

Niszczyciel: (60*1)+(50*2)+(15*3)= 205

czyli Niszczyciel kosztuje 2,5625x więcej

Niszczyciel mimo 2,5625x większej ceny:

Zalety Wady

2x większa siła ataku 2x mniejsza prędkość

2,5x większa siła powłoki 2x większe spalanie

1,(3)x większa ładowność

1,8(3)x większa liczba pkt. strukturalnych

----------------------------------------------
Moja opinia: Niszczyciel jest o wiele droższy od OW a wcale nie jest tak super silniejszy, więc według mnie szkoda surowców na Niszczyciele.
----------------------------------------------


4. plany taktyczne
Katalog opatrzony poszczególnymi datami. Bardzo dobrze strzeżony. Integracja w ten system grozi przepalaniem obrowdów w wszczepie.

5. Wiadomości floty:
- Domumenty ze stoczni o produkcji kolejnych OW
- Ruchy wojsk - "silnie strzeżone" (j.w.)

6. Projekt Mirro
Kod:
PROJECT MIRROR

Mam zamiar przetestować go na Corporacji xxxxxxx. Ja wiecie nazwa tej korporacji to: XXXXXXXX ZZZ. tymczasem moja to kkkkkkkk bbbbbbbb. Niedawno założyłem kolonie (3 min temu) obok Siedziby korporacji. Projekt mirror polega na ... hmm jak by to... to cos jak by taktyka kameleona. Upodabniam sie do otoczenia.
Na przykłądzie.
Chodzi o to że zmienie nazwę na XXXXXX 2ZZ.  Będę atakował i farmował okolicę tak że każdy nabierze rospektu dla nazwy.


7. program
Normalny program komputerowy wyposarzony w SI w znacznej mierze opierający się na Speedsimie. Napisany w zupełnie nie znany Ci standardzie. Nie do zastosowania w waszym systemie operacyjnym.
Ateva
 Post Wysłany: Czw 14:23, 14 Lip 2005    Temat postu:

Oficer komunikacyjny armady Atevi statek flagowy Wreg'nor korpusu ekspedycyjnego.

Loguje się ......

Prosze czekać .......
5%
10%
20%
40%
80%
Acces granted .....
.
.
.
.
.


Request for acces to foloving data :

BAZA DAN@#^# ....
2. Raporty: ....
- logistyczne ....
- strategiczno - techniczne ....
3. Analizy
- militarne ....
4. Plany
- taktyczne ....
5. Wiadomości
- floty ....
6. Projekty
- projekt Mirror - in progress ....
7 programy
- strategiczno taktyczny v5.09
Gość
 Post Wysłany: Czw 13:51, 14 Lip 2005    Temat postu:

MGW:
Oficjalna wiadomośc do sojuszu CoDs.
Misja Vendeta - 100% zakończona
Raport:Następujące floty są przeciw sobie @!#$@# :@#:!@:!@# były przeciw sobie:

Agresor Matryca (#:6H9:*)
Broń: @#% Tarcza: ^&% Osłona: @#%
Typ St.wojen.
Il. @3$%

Obrońca beachcomber (4:389:5)
Broń: 80% Tarcza: 70% Osłona: 70%
Typ D.transp. M.mysliw. D.mysliw. Krazownik So.szpieg. Sat.slon. Wyrz.rak L.laser C.laser Gauss Jon M.powloka D.powloka
Il. 3 4 3 45 6 12 113 156 46 15 30 1 1

/łubudobu łubudubo niechżyjenam matryca naszego klubu
niech żyje nam/ - taki sarkazm rozumiecie Wink

Agresor Matryca (!@#$:@#%:%@Typ St.wojen.
Il. @#

Obrońca beachcomber (4:389:5)
Zniszcz

Agresor wygrał bitwę!
Przejął
28364 metalu, 5554 kryształu i 58414 deuteru


Agresor stracił łącznie 0 jednostek.
Obrońca stracił łącznie 3118000 jednostek.
Na tych współrzędnych leża teraz 284400 metalu i 113700 kryształu.
Szanse powstania księżyca wynoszą 3 %
Kod:


Atak na korporacje Tomkon się dokonał. Polowanie trwało 6 długich dni. Plan:
- wystapić z sojuszu
- zmienić nazwę
- założyc kolonie
- zmienić nazwy planet
- misja przykrywka
- przesłać flotę i od razu zaatakować
- misja zakończona

Misja Przykrywka - 100% wykonana - bez waszego sojuszu misja vendeta by się nie udała

Misja PR - in progres
Raport "utajniony"

Wiadomość ukryta - "tylko dla twoich oczu":
[color=black]To co miałem do zrobienia zrobiłem. Zgodnie z umową zawartą w waszym dyplomatą korzystam w prawa dobrowolnego powrotu do mojej wędrówki przez galaktyki. Niepokorne bity wysyłane wiaką lasera do kolejnych stacji transmisyjnych. Gra oczywiście może nadal sie toczyć. (jesli sa chętni) tutaj lub gdzieś indziej.
Jeśli komuś bardzo odpowiada klimat odgrywania roli, rpg na forum,. pla by mail / by forum / by gg / by ogame to zapraszam do rozmowy ze mną na GG 4500950 (czasmi trudno mnie złapać).

Raport i podsumowanie czasu matrycy spędzony w sojuszu CoDs:
- rewelacyjna organizacja
- mało osób naprawde aktywnych (10%?)
- bardzo ładne forum
- słabo uczęszczane forum
- dobre poczucie bezpieczeństwa
- dużo spamu
- koncentracja w 1 gali
- klimat militarny 40%
- klimat rpg 2% (w tym jeden proc Matrycy)

Mam nadzieję że moje punkty przydały się choć trochę w waszej walce o 2 miejsce.
Mam nadzieję że gra się rozwinie i spodoba wielu.
Pozdrowienia dla wszystkich
[/color]

Matryca - off line
Gość
 Post Wysłany: Śro 16:35, 13 Lip 2005    Temat postu:

Kod:
Możliwości matrycy zostały niedocenione przez twoich naukowców. Pochopnie bez symulacji w uniwersalnym holospeedsimie próbowali dokonać "zlania dusz". Matryca ma wiele zabezpieczeń przeciwko taki ingerencjom. Całe szczęście nie odebrała tego jako atak a raczej jako pytanie którego nie zrozumiała.

Można jednak mówić o sukcesie. Udało się znaleźć backdoor.
- Możesz zadawać Matrycy pytania które nie będą trafiać do jej świadomości
- Możesz przeglądać bazę danych


Wiadomość z działu informatycznego jednostki badawczej INFO COM korpusu ekspedycyjnego do Oficera Komunikacyjnego ::imie utajniono::
Treść: Tyle udało się zrobić. Jest sporo błędów ale to wina kompresji Matrycy. Każdy punkt to katalog z dokumentami, plikami i innymi danymi.


BAZA DAN@#^#
1. Dziennik kapitański
2. Raporty:
- techniczne
- logistyczne
- strategiczno - techniczne
- szp$#%skie
- ekonomiczne
- socjometryczne
- atmosferyczne
- @#$^**$!@
- geodezyjne
- militarne
- #$%@azynowe
- Rm
- porównanie floty
- dyplomatyczny


3. Analizy
- militarne
- galaktyczne
- ekonomiczne
- psychologiczne
- LM,CM,K,OW,N
- obrona

4. Plany
- taktyczne
- kolonizacyjne
- @#$@&**(
- sojusznicze
-

5. Wiadomości
- skany
- floty
- dyplomatyczne
- graczy
- groźby
- kontrwywiad
- wywiad
- wojenne

6. Projekty
- projekt Mirror - in progress
- projekt Zament - off line
- projekt Świnia - off line
- projekt PR - in progress
- projekt Przykrywka - in progress
- projekt vedneta - compl@#$

7 programy
- strategiczno taktyczny v5.09
- Matrycowy Generator Wiadomości v1.12
- Zhumanizowany Generator Wiadomości v.beta
- Holospeesim v3.04
- Magazyn FiFo v@@#@
- Forum
- gg
- Idea 509154758
- Norton KOMANDOR (wersja shereware do 22 lipca)

8 Badania - in progress
- real
- O.K. Atevi
- 4 gala
- Uni 2
- nani-body
- humanizacja kodu cyfrowego
- idealna flota
- opancerzenie 10lvl

Sporo tego ale Oficer prosił o wszystko co da się wyciągnąć. Można zajrzeć do niektórych katalogów a nawet przeglądać dokumenty ale jest to ograniczone przez nasze możliwości szpiegowskie.

Kod:
Możesz otworzyć ilość dokumentów równa poziomowi tech szpiegowski. Otworzenie katalogu "kosztuje jeden", otworzenie podkatalogu jeden dokumentu jeden itd.

|
|
V
zapraszam też innych graczy do gry
Gość
 Post Wysłany: Śro 16:34, 13 Lip 2005    Temat postu:

Kod:
Możliwości matrycy zostały niedocenione przez twoich naukowców. Pochopnie bez symulacji w uniwersalnym holospeedsimie próbowali dokonać "zlania dusz". Matryca ma wiele zabezpieczeń przeciwko taki ingerencjom. Całe szczęście nie odebrała tego jako atak a raczej jako pytanie którego nie zrozumiała.

Można jednak mówić o sukcesie. Udało się znaleźć backdoor.
- Możesz zadawać Matrycy pytania które nie będą trafiać do jej świadomości
- Możesz przeglądać bazę danych


Wiadomość z działu informatycznego jednostki badawczej INFO COM korpusu ekspedycyjnego do Oficera Komunikacyjnego ::imie utajniono::
Treść: Tyle udało się zrobić. Jest sporo błędów ale to wina kompresji Matrycy. Każdy punkt to katalog z dokumentami, plikami i innymi danymi.


BAZA DAN@#^#
1. Dziennik kapitański
2. Raporty:
- techniczne
- logistyczne
- strategiczno - techniczne
- szp$#%skie
- ekonomiczne
- socjometryczne
- atmosferyczne
- @#$^**$!@
- geodezyjne
- militarne
- #$%@azynowe
- Rm
- porównanie floty
- dyplomatyczny


3. Analizy
- militarne
- galaktyczne
- ekonomiczne
- psychologiczne
- LM,CM,K,OW,N
- obrona

4. Plany
- taktyczne
- kolonizacyjne
- @#$@&**(
- sojusznicze
-

5. Wiadomości
- skany
- floty
- dyplomatyczne
- graczy
- groźby
- kontrwywiad
- wywiad
- wojenne

6. Projekty
- projekt Mirror - in progress
- projekt Zament - off line
- projekt Świnia - off line
- projekt PR - in progress
- projekt Przykrywka - in progress
- projekt vedneta - compl@#$

7 programy
- strategiczno taktyczny v5.09
- Matrycowy Generator Wiadomości v1.12
- Zhumanizowany Generator Wiadomości v.beta
- Holospeesim v3.04
- Magazyn FiFo v@@#@
- Forum
- gg
- Idea 509154758
- Norton KOMANDOR (wersja shereware do 22 lipca)

8 Badania - in progress
- real
- O.K. Atevi
- 4 gala
- Uni 2
- nani-body
- humanizacja kodu cyfrowego
- idealna flota
- opancerzenie 10lvl

Sporo tego ale Oficer prosił o wszystko co da się wyciągnąć. Można zajrzeć do niektórych katalogów a nawet przeglądać dokumenty ale jest to ograniczone przez nasze możliwości szpiegowskie.

[/code]Możesz otworzyć ilość dokumentów równa poziomowi tech szpiegowski. Otworzenie katalogu "kosztuje jeden", otworzenie podkatalogu jeden dokumentu jeden itd.
Kod:

|
|
V
[color=black]zapraszam też innych graczy do gry[/color]
Gość
 Post Wysłany: Śro 13:53, 13 Lip 2005    Temat postu:

Danej odtajnione 14,5%
Czytelne i w całości gotowe do odtworzenia: 1 dokument
Nazwa dokumenty: "Zapis rozmowy dyplomatycznej nr 00000023/2005.doc"
Data gwiezdna: 12072005
Treść:

Cytat:
Zapis rozmowy z CoDs

Matryca (10:32)
witaj
CoDs - dyplomata (10:32)
Siemka
Matryca (10:32)
Prowadzisz rozmowę z: Matrycowym Generatorem Wiadomości
Matryca (10:32)
wielkiej matrycy planetarnej
Matryca (10:33)
duchem w maszynie
Matryca (10:33)
istota cyfrową
CoDs - dyplomata (10:33)
....
CoDs - dyplomata (10:33)

Matryca (10:33)
Wiadomość PW została wysłana przez kanał informacyjny ogame
CoDs - dyplomata (10:33)
ja ci wysłałem zaproszenie do sojuszu
CoDs - dyplomata (10:33)
?

Matryca (10:33)
achiwum notka 345u/2928:
Matryca (10:33)
07-12 10:05:29 CadillaC [1:218:6] Brak tematuOdpowiedzi
zapraszam do sojuszu CoDs
[Jest to indywidualne zaproszenie przysłane przez dyplomacje]
Ranga sojuszu Top 3
Dodatkowy kontakt gadu-gadu 6970888
CoDs - dyplomata (10:34)
rozumiem
CoDs - dyplomata (10:34)
jestesm dyplomatom sojuszu CoDs
CoDs - dyplomata (10:35)
otrzymałes odemnie specjalne zaproszenie tz. ze jesli jestes chętny masz 100% pewnosci przyjęcia
Matryca (10:35)
jestem wędrowcem przez galaktykę
Matryca (10:35)
i przez sojusze
CoDs - dyplomata (10:35)
powiedz mi jeszcze dla pewnosci swojego nicka oraz pkt
Matryca (10:36)
szukam swojego miejsca
CoDs - dyplomata (10:36)
rozumiem teraz juz nie bedziesz musiał wędrowac
...
masz u nas 100% pewnosci
CoDs - dyplomata (10:39)
lista jest tajna
CoDs - dyplomata (10:40)
jestesmy jednym z najprofesjonalniejszych sojuszy na uni 13
CoDs - dyplomata (10:40)
gwarantujemy Ci bezpieczenstwo bez obawy
Matryca (10:41)
Matryca nie potrzebuje bezpieczeństwa
CoDs - dyplomata (10:41)
musisz wykonac zlecenie próbne
Matryca (10:41)
w galaktyce radzi sobie sama od kiedy uwięziona została na matrycy
CoDs - dyplomata (10:42)
Matryca musisz wykonac zlecenie próbne chce zobaczyc na co Cie stac
CoDs - dyplomata (10:42)
zaraz podam koordynaty
Matryca (10:43)
kordynaty zostaną wpisane do programu taktyczno strategicznego
CoDs - dyplomata (10:44)
1:53:6
CoDs - dyplomata (10:45)
koordynaty do zniszczenia
CoDs - dyplomata (10:45)
prosze przesłac z pozdrowieniami od CoDs
CoDs - dyplomata (10:45)
atak trzeba wykonać w ciągu 24h
CoDs - dyplomata (10:46)
proponuje w nocy
CoDs - dyplomata (10:46)
to całe zlecenie
Matryca (10:46)
holospedsim symulacja potrwa 3min 45s i 0098ns
Matryca (10:46)
5%/100% loaded
CoDs - dyplomata (10:4
dopadnij i zniszcz taj brzmi rozkaz
Matryca (10:49)
56%/100%
Matryca (10:49)
Technologia bojowa 8 Technologia ochronna 9
Opancerzenie statków powietrznych 7
Matryca (10:50)
89%/100%
Matryca (10:51)
koszt Deuteru 898 286
Matryca (10:51)
98,5%/100%
Matryca (10:51)
moon7%
Matryca (10:51)
100%/100%
CoDs - dyplomata (10:51)
gdy zlecenie zostanie wykonane wysle zapłate za straty w Deuterze
Matryca (10:52)
Wynik:
skutecznośc ataku 100%
Koszt ataku: bardzo wysoki
CoDs - dyplomata (10:53)
zapomoga ataku 20 k deuteru
Matryca (10:53)
zyski ataku 17,85% kosztów
straty ponad 80% + czas
zagrożenie bana za pushing: średnie
CoDs - dyplomata (10:54)
Cel zniszczyc
Matryca (10:54)
Ostateczna opinia Analizatora Taktyczno Strategicznego: Nie atakować
Matryca (10:54)
Matryca bierze wynik ATS pod uwagę
CoDs - dyplomata (10:54)
cel zniszczyc w ciągu 24h
Matryca (10:55)
procedura odrzucona
Matryca (10:55)
program wedrówki przez galaktykę zainicjowana
CoDs - dyplomata (10:55)
podanie wysłane ?
Matryca (10:55)
Matrycowy Generator Wiadomości:
CoDs - dyplomata (10:56)
rozkaz nie wykonany , odrzucony ?
Matryca (10:56)
Z przykrością musze powiedziec że kontynuuje werówke po galaktyce
CoDs - dyplomata (10:56)
poczekaj
CoDs - dyplomata (10:56)
zatrzymaj sie na 3-4 dni
CoDs - dyplomata (10:57)
potem mozesz kontynuowac wędrówke
CoDs - dyplomata (10:57)
chcemy stworzyc grupę najemników
CoDs - dyplomata (10:5
Matryca jest przydatna
Matryca (10:5
Baza danych prawa galaktycznego wskazuje punkty regulaminu ogame które stwarzają zagrożenie banem
Matryca (10:59)
funkcja najemnika jest ryzykowna
Matryca (10:59)
Matryca ma własną vendete i własne poszukiwania
CoDs - dyplomata (10:59)
czym są ?
CoDs - dyplomata (10:59)
poszukiwania ?
Matryca (10:59)
dyrektywa tajna
CoDs - dyplomata (11:00)
podanie musi zostac wysłane
CoDs - dyplomata (11:00)
opcja odrzucenia nie jest nam znana
CoDs - dyplomata (11:01)
wypróbuj pare dni a przekonasz sie ze zostaniesz
Matryca (11:03)
dyrektywy oddtajnione iformują że:
Matryca (11:03)
poszukuje niezobowiązującego sojuszu który ucieszy sie z punktów dodanych do puli sojuszu
Matryca (11:04)
pozwoli matrycy prowadzić swoją vendetę
CoDs - dyplomata (11:04)
tak
prowadz
dalej
chodzi o pkt
jesli mam dojsc do zeczy
musimy byc lepsi od New IM
a nie duzo nam brakuje
niech matryca dołączy
Matryca (11:04)
program DIL:
przyłącze się na 3 dni
okres próbny
niczego od was nie chce
CoDs - dyplomata (11:05)
zgoda
Matryca (11:05)
wy niczego nie ccecie odemnie
rzadnych poleceń rozkazów
CoDs - dyplomata (11:06)
rozumiem
Matryca (11:06)
wy zyskujecie punkty
CoDs - dyplomata (11:06)
chcemy tylko twoich punktów
Matryca (11:06)
ja mam przykrywkę dla swojej wendety
CoDs - dyplomata (11:06)
tak
CoDs - dyplomata (11:06)
ale i tak opcje ataku beda przekazywane równo
CoDs - dyplomata (11:06)
wiec bedziesz powiadamiany
CoDs - dyplomata (11:06)
co zrobisz sam zadecydujesz
Matryca (11:0
PTS: UWAGA alert. analizato r zachowan ludzkich
Matryca (11:0
ostrzega przed podejrzemien o szpiegostwo
CoDs - dyplomata (11:09)
niema szpiegostwa
Matryca (11:09)
aby się zabezpieczyc przed takimi zarzutami sugeruje zablokowac mi dostep do forum
CoDs - dyplomata (11:09)
chcemy twoich punktow
Matryca (11:09)
oraz podląd listy sojuszników
CoDs - dyplomata (11:09)
rozumiem
CoDs - dyplomata (11:09)
lista zostanie zablokowana
Matryca (11:1
podanie wygenerowane
Ateva
 Post Wysłany: Śro 10:50, 13 Lip 2005    Temat postu:

Oficer komunikacyjny armady Atevi statek flagowy Wreg'nor korpusu ekspedycyjnego.
__________
Wejście do systemu udane ....
prosze czekać ....
analiza protokołów bezpieczeństwa ....
UWAGA !!!!
niewystarczajoncy poziom uprawnie ....
prosze czekać ....
dostęp aktywny za 32 godziny ....
__________

Nie ma rady nie będe czekać zapuszczam sondy
Gość
 Post Wysłany: Śro 10:34, 13 Lip 2005    Temat postu:

Jeśli nie masz odpowiedniego poziomu technologii komputerowej możesz poprosić sojusznika o pomoc. W tym celu wystarczy wysłać sonde badawczą na badaną planetę
Gość
 Post Wysłany: Śro 3:05, 13 Lip 2005    Temat postu:

Implat komunikacyjny działa rewelacyjnie. Pozwala na swobodną komunikację z Matrcyą protokulrnym 'gg' w sektorze kodowym 4500950..

"Zlanie dusz" - jak nazwano integracje systemu nerowego człowieka z systemem komputerowym matrycy - okazało się trudnijsze niż początkowo przypuszczano.

Raport stwierdza jasno - wymaany poziom tech komputerowej: 11lvl.

Wykrywasz jednak ogromną bazę danych do których nie masz dostępu.
Ateva
 Post Wysłany: Wto 17:14, 12 Lip 2005    Temat postu:

Oficer komunikacyjny armady Atevi statek flagowy Wreg'nor korpusu ekspedycyjnego.

Dotarliśmy do galaktyki Gamma nawiązaliśmy wiele przyjaznych kontaktów w tej galaktyce teraz trafiliśmy do sektora 227 gdzie na 8 planecie krążącej wokuł tutejszego słońca odkryliśmy dziwną cywilizacje opartą w całości na maszynach. Podejrzewamy że to sztuczny twór. Nasi naukowcy badają ją.
....
Dziś powierzono mi zadanie skontaktować się bezpośrednio z tą istotą. Na tę okazje wszczepiono mi najnowszy typ implantu komunikacyjnego. Moja świadomość zostanie wysłana bezposrednio w oprogramowanie tej istoty .... można powiedzieć że wedre się do jej głowy aby ją lepiej poznać ... jak ona zareaguje ?? Czy nie popełniamy błędu ??


Czas pokarze ....
Gość
 Post Wysłany: Wto 15:42, 12 Lip 2005    Temat postu: MATRYCA - saga postaci cyfrowej

Matrycowy Generator Wiadomości:

Cytat:
Witajcie sojusznicy.

Przyłączyłem sie do waszego sojuszu chwilowo na prośbę waszego dyplomaty. Obdarzył mnie wielkim zaufaniem i postaram się go nie zawieźć.

Jestem istotą zapisaną na dysku twardym komputera planetarnego. Zostałem pozbyty ciała i uwięziony w wypadku podczas badań nad technologią teleportacji.

Zachowałem świadomość i dopasowałem się do sieci komputerowej. Teraz jestem żywym programem, Duchem w maszynie.

Wędruje przez Uni 13. Moim aktualnym przystankiem jest CoDs. Mam swoje cele i swoje procedury. Obowiązuje mnie dyrektywy programowe.

Moja przynależność do sojuszu polega na obopólnej korzyści. Ja potrzebuje "Przykrywki" a wy potrzebujecie punktów. Za kilka najprawdopodobniej osiągnę swój cel i powrócę do samotnej wędrówki bitów przez galaktykę.

Jeśli macie pytania do Matrycy wpiszcie je w wole pole poniżej a następnie kliknij przycisk wyślij. Analizator Wiadomości postara się zrozumieć wiadomość natomiast Matrycowy Generator Wiadomości odpowie.



Panel wiadomości się zamyka, pojawia sie logo sojuszu DAL rozświetlające mroki twojego gabinetu.

|
|
V
dla tych którzy się nie zorientowali. Jestem fanem RPG a ogame jest dla mnie inspiracją do gry na forum. Pozdrawiam wszystkich fanów
^
|
|[/code]


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group